søndag 19. februar 2012

Smaksprøve på RC Exigent

På lørdag var jeg i dyrebutikken og kjøpte hundemat. De har akkurat begynt å selge Royal Canin, og hadde en del tilbud på dette. Hundene spiser ikke tørrfôr, men jeg fikk se reklame for en ny type hundemat som var for små, kresne hunder. Mannen som jobber i dyrebutikken fortalte at de var fine å bruke til godbiter og heldig som jeg var fikk jeg jaggu en liten 800 grams pose som smaksprøve. I tillegg fikk jeg en søt, liten fòrboks. Fòret heter Exigent og skal være fint for kresne hunder, gir god pelskvalitet og skal hjelpe til med å gi god tannhelse. All hundemat skal vel liksom gjøre dette, men det var det at det skal smake så godt jeg var spent på. Goldie og Luca er superduperkresne :)



Her er hundenes meninger: 

Pablo: "Det smakte superdigg. Alt som ikke trenger å tygges smaker godt, sånn er det bare!"

Luca: "Ikke det beste jeg har smakt...."

Goldie: "Overraskende godt til å være tørrfòr, faktisk. Tror jeg tar en bit til."


Jeg kommer ikke til å begynne å gi hundene dette til vanlig, men å bruke det som godbit til innendørs trening tror jeg kan være fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar