onsdag 19. oktober 2011

Goldie på besøk hos søster ChiChi

Goldie skriver:
I dag har mamma og jeg vært ute på besøk. Bare hun og jeg – tenk det! Vi besøkte søsteren min, ChiChi, og familien hennes. Jeg har møtt henne før også, men da var hun veldig liten. Nå trodde menneskene at hun var mye større enn meg, men etter mye måling og sammenligning viste det seg at vi var akkurat like store – den eneste forskjellen var at hun har lengre hals enn meg.
Det var veldig koselig å være der på besøk. Jeg fikk masse kos, godis også tok jeg meg den frihet og spiste litt av matskåla til ChiChi.
Dessverre ble det ikke noen fine bilder av oss med mobilen til mamma, men vi fant noen bilder fra første gang jeg møtte henne, da hun var valp.


Her plager Fredrik meg. Han har vært så liten han og.

Meg og ChiChi.

Her løper jeg foran og prøver å få litt fart på smårollingene.

Du ser vel hvem hun ligner på?

ChiChi og meg.


4 kommentarer: