tirsdag 4. oktober 2011

Hvem har bursdag?

Jo, det er meg! Jeg trodde først at mamma hadde glemt det på morran i dag. Det var ikke no' kake og ikke no' pakke til meg. Heldigvis kom hun hjem med to bæreposer i stad. Den ene var fra Tropehagen Zoo og den andre fra Hennes & Mauritz - mine to favoritt butikker. Jeg skjønte at i en av posene måtte det være noe til meg! Det skal jeg love dere at det var. Det var leverbiter, skinke og den fineste gaven jeg har sett; en Hello Kitty bamse! I'm in love!

Og ja, du tenker kanskje at ekte mannfolk ikke har bamser osv. Da kan jeg fortelle deg at alle menn har en myk side - og jeg har mange!

Meg og Kitty. Se, jeg kan holde henne helt selv :)

Du husker kanskje at mamma gjorde skikkelig stort nummer ut av bursdagen til Goldie og Pablo? Hun filmet at de pakket opp gavene og alt. Nå er jo kameraet ødelagt, men det gjør jo ingenting - min bursdag trenger ikke sees på video, den må rett og slett oppleves!

Gleder meg til kveldsmaten! Jeg har hørt rykter om kokt skinke :)

/Luca

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått dag! Så utrolig heldig du var som fikk så fin Hello Kitty bamse, en sånn tror jeg at jeg skal ønske meg hos mamsen til jul!

    SvarSlett
  2. Gratulerer emd vel overstått dag, håper du hadde det superdupert :-) Flotte bilder er det også.
    Har prøvd flere ganger å kommentere, men går bare ikke. Nå prøver jeg med Opera her...

    SvarSlett
  3. Tusen takk :)

    Så rart at du ikke har fått kommentert. Skal sjekke om flere har hatt problemet.

    SvarSlett
  4. Altfor sent ute, men... GRATTIS på etterskudd!!

    Eer overbevist om at alle ekte mannfolk har en eller flere bamser!

    SvarSlett