mandag 19. oktober 2009

Helg

I helgen har vi vært på tur på Røed gård med Fredrik og familien. Det er stille hjemme uten Nadia, og jeg savner noen å leke med, så det gjør det ekstra hyggelig å dra på slike turer. Vi var både på kafeen og i skogen. Fredrik og jeg fikk smake på bolle og hilste på en Lhasa Apso som var nesten helt lik meg! En skikkelig kjekkas som het Børre:)

Fredrik har vært på overnattingsbesøk her i natt:) Han får selvsagt streng beskjed om hvor han skal ligge, nemlig i sengen som egentlig var Nadia sin. Jeg ligger i Trudes seng, og Trude ligger halvveis på gulvet. Jeg gjør mitt beste på å prøve å presse henne ut av sengen, men det er neimen ikke lett når man er så liten som meg. Hadde jeg bare vært litt større.....

På lørdag møtte vi Fabian og Luna på tur. Da blir jeg hvertfall glad, og Trude fikk tatt noen bilder. Ikke av alle tre på en gang, det var umulig, sa hun. Vel, jeg står nå alltid oppå en sten og venter på godbiter, så det er jo egentlig bare å knipse bilder i fleng.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar