tirsdag 6. oktober 2009

Valpekurs

I dag har jeg vært med Trude på valpekurs. Altså, det er ikke jeg som går på valpekurs. Det er Trude som holder det og jeg er så heldig å få være med som demo-hund. Det vil si at jeg får vise fram nesten alt jeg kan!! Det er jo bare superkult. Trude var redd hun skulle dumme seg ut og glemme alt hun skulle si. Heldigvis gjorde hun ikke det! Det var jo ikke så mange der, bare to i dag. En Yorkshire terrier og en blandingshund, begge var 12 uker. På torsdag kommer det fler.

De små trente på lette ting i dag, som inkalling og sitt. Jeg fikk vise hvordan det skulle gjøres og mens de trente satt jeg i buret. Der satt jeg rolig nesten hele tiden, selv når de små prøvde å komme inn til meg. Hvis de gjør det neste gang også, skal de få så øra flagrer! De trenger ikke å tulle med meg. Innimellom mens jeg satt i buret måtte jeg bjeffe. De måtte jo ikke glemme at jeg var der.

Jeg syntes det var gøy på dette kurset, og gleder meg allerede til torsdag:) I dag var det litt kaldt og det regnet, men neste gang er det meldt bra vær. La oss håpe meterologene holder det de lover, hvis ikke får de med meg å gjøre.

Goldie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar