mandag 12. oktober 2009

Sammenslåing

Trude har nå bestemt at bloggen hun skriver og min skal slåes sammen. Det vil si at vi skal dele på å skrive, men ikke vær redd - jeg kommer til å skrive mest! Det blir lettere slik, sier hun, så da får vi vel bare tro på det.

Fredrik har nå dratt hjem og det har vært hyggelig å ha han på besøk. I morgen skal vi ut og holde valpekurs igjen. Blir morsomt å vise fram noe nytt til dem og se hva de har lært seg. Håper været er fint, ellers gidder jeg ikke å komme ut av buret.

Etter turen i dag var jeg ganske sliten. Vi har nemlig trent masse på triks på stener osv. Bla skulle jeg rygge oppover en bratt fjellknaus for å få belønning. Ja - moro var det, men så støl jeg ble etterpå da gitt. Da fikk jeg på Back on track dekkenet og sov med det på en times tid. Det hjalp!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar