søndag 9. mai 2010

En fin dag =)

I går hadde vi det veldig fint:) Vi var på et sted som heter Kongshavn sammen med Fredrik, Frida, Gimli og med eierne selvfølgelig. Fredrik var i bedre form i går heldigvis. Vi fikk være løse hele tiden. Luca og Gimli har blitt gode venner og løp og lekte hele tiden. Jeg var for det meste opptatt av å passe på hvor alle hundene var til enhver tid. Det er mye jobb å holde styr på fire andre hunder, skal jeg si dere. De var jo overalt på en gang! Vel, jeg fikk ihvertfall trimmet meg litt, sånn med tanke på at det snart er sommer og tid for å gå på stranden.
Mens hundene lekte, skulle menneskene grille. Det vanket pølser i alle mulige varianter. Pølser med kylling og kalkun, ekstra gode og magre pølser og pølser med ost i. Alt smakte selvfølgelig helt fortreffelig og jeg fikk blant annet sjarmert Lena, eieren til Gimli. Jeg satt bamse og gikk på bakbena og fikk masse pølse av henne! Det er godt det finnes mennesker som henne altså.

I tillegg var det jo hele fem barn med. Det er jo så koselig:) Alle vil jo kose med meg og løfte meg opp. Luksus så det holder!



Her er meg og Frida. Hun tror vi er venninner og følger etter meg stort sett overalt. Kan ikke si meg helt enig i det.



Her er Gimli - den lille svenske klovnen!


Gimli, Frida og Luca.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar