søndag 9. mai 2010

Stakar Fredrikken min :(

Stakar lille Fredrik. Han måtte opereres på tirsdag. Han hadde noen kuler i halsen som heter mandler. De var visst veldig hovne og måtte fjernes. Det er derfor han alltid har spist så dårlig. Jeg som trodde han bare har vært snill med meg og gitt meg tilgang på all mat vi har fått. Får litt fårlig samvittighet nå merker jeg, så i dag har vi vært på sykebesøk. Han var visst ikke så syk allikevel da han merket at jeg snart skal ha løpetid. Han var ganske så innpåsliten, men da fikk han kanskje noe annet å tenke på.

Vi var også på tur sammen med dem i dag. Var på stranden og koste oss i solen. Jeg fikk ved en feiltakelse tatt en slurk med saltvann. Luca så det og syntes han også burde ta en slurk. Uheldigvis for han ble det mer enn en slurk og han kastet det opp igjen. Det var til stor glede for meg, for da fikk jeg spise det opp igjen. Var jo masse gode godbiter der ;)

Vi skal på tur med de i morgen også. Da skal jeg sørge for at Trude tar med seg ordentlig vann og et teppe jeg kan ligge på. I stad måtte jeg ligge rett på bakken, det burde ikke slike dronninger som meg gjøre synes jeg.

Ha en god natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar