lørdag 17. september 2011

Latlørdag

Mamma og meg.
Luca skriver:
I dag har vært en kjedlig dag. Vi har bare gått korte turer. Hvorfor? Jo, mamma mener at Goldie skal få hvile hofta si en gang i blant. Goldie opererte hofta da hun var liten, så hun har et lite handikap, kan du si. Bare synd at det skal gå utover meg og Pablo. Altså, jeg har ingenting imot hvile, men det kan bli litt vel kjedlig. Egentlig er det ikke bare avslapping for meg på slike dager, for jeg må jo passe på Pablo. På han sitter handikapet i hue, for å si det sånn. Han stjeler lekene mine, maten min osv. Ja, til og med posen med pølsebiter mamma hadde lagt fra seg på bordet var han og stjal, den tullingen! 

Vi fikk heldigvis litt å drive med når vi fikk hver vår dentastick. Jeg fikk ligge å tygge på den ved siden av mamma i sofaen mens vi så på tv. Vet dere hva den hjernedøde (les; Pablo) gjorde da? Han tar rennafart og slenger den svære kroppen sinn opp i sofaen, oppå meg med dentasticken i kjeften. Fy fader jeg har aldri vært så forbanna i hele mitt liv! Hvem er det han tror han er som kan komme og ødelegge hele tv-kvelden til meg og mamma?! Heldigvis er det ikke vanskelig å skremme bort pysa. Han får sikkert mareritt i natt. Vel fortjent, sier nå jeg.

PS: I morra blir det ny konkurranse! Stay tuned :) 

Natti natt!   

3 kommentarer:

  1. Gleder oss til konkurranse i morgen ;) Fin blogg dere har :)

    SvarSlett
  2. Gleder oss til konkurranse! :)

    Det er viktig med "slappe-av-dager" !

    SvarSlett
  3. Jepp viktig å ta det med ro iblant! Vi har lagt ut konkurransen nå: http://blogbydogs.blogspot.com/2011/09/fotokonkurranse.html

    SvarSlett