onsdag 28. september 2011

Luca på epleslang


Luca skriver:
I dag har jeg vært på epleslang. Hunder kan da ikke gå på epleslang, tenker du kanskje? Vel, i teorien så er jeg altfor liten til å rekke opp i de høye epletrærne og stjele med meg epler, men på kjøkkenet står en det en hel pose med røde herligheter. Denne posen har jeg forsynt meg av i noen dager nå. Gjør det når ingen ser på, kan ikke risikere at Goldie og Pablo stjeler fra meg. De er litt for sure til å spise opp, så jeg bare samler på dem. Kjekt å ha, sier nå jeg! 

Her er dagens fangst, hele 5 stk:

Tror jeg skal begynne å kalle meg for "eplejeger'n"

2 kommentarer:

  1. Torill Ahnsell Dickinson28. september 2011 kl. 20:12

    Å jasså du, Luca!!! Er det du som er tyven,,,, jeg skal bake eplekake av de eplene. Neste gang du stjeler epler, må du spise dem opp!!!!!

    SvarSlett
  2. Sorry, Bestemor! Jeg visste ikke at det var dine :P Håper jeg får smake på kaka da!

    SvarSlett