søndag 18. september 2011

Vann til elefantene

Pablo skriver:
Jeg pleier å legge meg sånn at jeg ser tv'en godt.
Jeg ble litt skuffa i dag når ikke Animal Planet stod på på TV'en. Så skuffa at jeg egentlig bare ville gå og legge meg... :( Men plutselig dukka det opp noe på skjermen! En elefant! Det viste seg at filmen "Vann til elefantene" stod på. Og vet dere; det er den fineste filmen jeg har sett! Det var litt skummelt med de store elefantene og sånn, men jeg er jo stor gutt nå og må ikke vise Luca at jeg er redd. Da ler han. Håper vi møter en sånn elefant i skogen en gang, for det er virkelig fine dyr.

Goldie og Luca har ikke skjønt at det går an å se på TV. Liker du å se på TV?

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin film for mamma'n min. Må nok si ifra til henne. Jeg skjønner ikke noe av TV i det hele tatt. Legger meg på ryggen så mamma kan kile meg på magen, mens hun ser på TV:) Klem fra Nemi

    SvarSlett
  2. Ja, du burde si ifra til mamma'n din om den filmen altså. Hvis hun setter den på, kan du jo ta en liten titt på elefantene du også :)

    SvarSlett
  3. Kattene ser på tv! Og prøver å jakte på det som er på tv... De er ikke så smarte de....

    SvarSlett
  4. Hihi, jeg prøvde det når jeg var valp, men skjønte fort at det ikke nytta. Jeg prøver noen ganger å snakke med dyra, men de har ikke vett på å svare :)

    SvarSlett