mandag 5. september 2011

På tur i gjørma!


Pablo skriver:
Det har regna skikkelig masse de siste dagene og i dag var det masse store vanndammer inni skogen. Gjørmete var det også, herlig! Vi har løpt masse og blitt skikkelig grisete, Det var så vått og klissete at til og med Goldie og Fredrik måtte gå i vanndammene. Jeg trodde jeg skulle le meg ihjæl. Dem er så fine på det at det er helt flaut! Haha, dere skulle sett Fredrik når han prøvde å hoppe over en  stor vanndam og bomma!  Han landa midt i vanndammen og ble gjennomblaut. Tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv. 

Mamma tok ikke noen bilder av oss (hun syntes vi var altfor møkkete), men her ser du et bilde av mitt og Goldie’s poteavtrykk i gjørma. Sjekk hvor store labber jeg har i forhold til ho. Mitt ser nesten ut som ”big foot”. Han har jeg sett på Animal Planet!


Nå prøver jeg å overbevise mamma om at hun må gi meg litt av middagen sin. Ikke lett, men jeg er ikke typen som gir opp med en gang. Venter til hun har reist seg fra bordet, så hopper jeg opp og stjeler godsakene. Easy peasy!


Ha en god kveld da folkens ;)

4 kommentarer:

  1. Litt av en forskjell av poter ja. Synd det ikke ble gjørmebilder :-)

    SvarSlett
  2. Jeg liker gjørmebilder jeg!! Så ser jeg at det ikke er bare mine troll som møkker seg til liksom... :p

    SvarSlett
  3. Vi skal be mamma ta bilde neste gang :)

    SvarSlett
  4. Fikk lyst til å se gjørmebilder jeg også...hihi ;)

    SvarSlett