onsdag 16. september 2009

Allergi-godbiter

Godbitene smakte kjempe godt, så her skal du får oppskriften:

  • Ta ønsket mengde tørrfor i en kjøkkenmaskin og knus det
  • spe ut med ønsket mengde vann
  • Smør ut på et bakepapir og stek i ovnen på ca 180 grader til du synes det er passe stekt

Trude stekte det i 1 1/2 time, men jeg tror hun tok i litt for mye vann. Og en ting dere hunder må huske på er at når det står i ovnen ligner det veldig på brownies (menneskekake), så pass godt på at eierne dine ikke spiser det:)

Det som er fint med disse godbitene er at det passer bra for hunder som må gå på spesialfôr. Det kan være hunder med mageproblemer (Hills i/d), Allergi (Hills z/d eller d/d), Vektproblemer (Hills r/d) osv.

I morgen skal jeg være med Trude på jobb. Veterinæren, Elise, skal se på øyet mitt som jeg trolig fikk en pinne inn på den dagen Nadia løp på meg.

Goldie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar