onsdag 9. september 2009

Litt om oss

Jeg har helt glemt en vesentlig ting i denne bloggen, nemlig å presentere oss. Har jo skrevet litt om meg selv og Nadia, men kanskje ikke nok?

Jeg heter jo Goldie, som dere helt sikkert har skjønt nå. Mitt egentlige navn, altså det som står i
papirene mine er: Katharinas Zarenhündchen Goldie. Jeg er en Tsvetnaya Bolonka på 2år fra Sogndal. Da skulle man vel tro at jeg skriver på dialekt, men det gjør jeg ikke. Det er fordi jeg bor i Moss, på Østlandet. Fargen min er creme, og jeg er visst ganske stor i forhold til rasebeskrivelsen. Mankehøyden min er 26cm. Vekta mi får du ikke, hehe.

Nadia er en storpuddel på 1år. Hun kommer fra Råholt og heter egentlig Sinita's Summercatch. Ganske stilig navn synes jeg. Nadia er veldig livlig, og ligger ikke på latsiden slik jeg av og til gjør(Merk: av og til). For tiden er Nadia veldig syk. Hun har hjernehinnebetennelse. Jeg er ikke helt sikker på hva det er, men det høres ikke bra ut. Hun må tabletter hver dag, og jeg stiller meg ofte ved siden av henne når hun får dem, for hun får alltid godis etterpå. Dumsnille Trude klarer derfor heller ikke la vær å gi meg en.

Håper det var nok informasjon. Har jo ikke tenkt til å legge ut hele mitt private hundeliv på internett. Eller... det er kanskje det er gjør?

Goldie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar