mandag 14. september 2009

Nye godbiter

Benet mitt er bedre i dag, men jeg må nok ta det med ro litt til. Jeg haltet litt på morgenturen i dag, syntes Trude. Fikk smertestillende i dag også, og da blir jeg så trøtt. Det gjør egentlig ingenting, for jeg elsker å sløve på sofaen hele dagen.

Trude prøver seg på noe nytt i dag, nemlig en ny oppskrift på hjemmelagede godbiter. Jeg har slitt en del med kløe og sopp i ørene, og da tror veterinæren Trude jobber hos at det kan være allergi. Før, da jeg spiste vom og hundemat hver dag, klødde jeg ikke i ørene. Men Nadia blir ganske hard i magen av det, så vi har ikke spist det på en stund. Vi har heller spist tørrfor. Det kan være tørrforet jeg reagerer på, derfor skal jeg spise vom og hundemat. Så har det seg slik at jeg er sær og spiser ikke alltid vommen min. Noen ganger vil jeg jo ha tørrfor også, så da må jeg spise et såkalt allergifor, Hills z/d. Det smaker faktisk ganske godt og lukter som grillkrydder! Nå prøver da Trude å lage godbiter av dette foret slik at jeg skal få i meg minst mulig av ting jeg kan reagere på. Det står i ovnen og steker nå, og hvis jeg liker det, skal jeg komme med oppskrift etterpå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar