lørdag 19. september 2009

Bilder fra tur

I dag har vi vært på tur sammen med "bestemor" Torill, og hun tok masse bilder av oss med den nye fancye mobilen sin. Det var deilig og varmt i sola, så varmt at Nadia til og med badet litt! Eller, hun tør bare å gå ut opp til magen da, så vil vel ikke kalle det bading. Det ble mange bilder av meg i dag, for Nadia hadde ikke tid til å stå rolig og Torills fancy mobil klarer ikke å ta ordentlige bilder av ting i bevegelse. Det var synd! Vel, dere får nyte bildene av meg i stedet da:)

Goldie
Er jeg ikke søt da?


Klatre, klatre


Tenkte jeg skulle begynne å kalle meg Koala-Goldie


Hjelp! Hun kveler meg.


Nadia hadde ikke lyst til å være med på bildet!



Jeg kan stå på to ben oppå en sten:)


Nadia vasset som vanlig ut i Vansjø. Brr, så kaldt.






Jeg kan sitte bamse også, og det oppå en trerot:) Alt for litt godis!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar