mandag 7. september 2009

Vår egen blogg

Nadia og jeg har lenge snakket om å lage vår egen blogg. Vi synes ikke noe om at Trude (vår matmor) legger ut masse info om oss som vi ikke har kontroll over. Derfor tenkte vi kanskje at vi kunne gjøre det samme mot henne!

Det er jeg, Goldie, som er sjefen for bloggen. Nadia er bare en såkalt gjesteblogger. Hun har ikke tid til å skrive sammen med meg akkurat nå (jeg er forresten veldig i tvil om at hun kan skrive), for hun er travelt opptatt med å jage katten, Budda, rundt i stua. Jeg driver ikke med sånt. Jeg er for voksen og veloppdragen til det. Store deler av dagen tilbringer jeg på sofaen. Ligger jeg ikke der, kan du finne meg på tur, på trening eller stående foran verandadøren mens jeg bjeffer på de som beveger seg for nærme tomta vår. Stort mer enn de aktivitetene ser jeg på som unødvendige.

Nadia er litt mer vilter enn meg. Hun er ganske teit synes jeg. Hun stjeler maten min, maten til katten (kremt, det gjør vel jeg noen ganger også, men ytterst sjelden), sokker, lekene til katten osv. Skjønner ikke at hun gidder. Hun er visst en puddel, og har masse sort pels som jeg kan bite tak i om hun ikke oppfører seg.

Nei, nå ble jeg trøtt her.. Får finne meg et sted å legge meg, så "blogges" vi en annnen dag!!

Goldie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar