onsdag 31. august 2011

Dialog #2: Goldie og Bajas

Som dere vet har jeg mange mannlige tilhengere. I går møtte vi to av dem, Bajas og Balto. Bajas er skikkelig etter meg, men han er jo alt for ung for meg! Hallo - han ha'kke fylt et år engang! Nei, jeg liker dem litt eldre og mer good looking lissom. Bajas er klumsete, småfeit og tigger godbiter hele tia. Disgusting!


Her er hva vi snakket om på bildet over:


Bajas: -"Halla snuppa! Er'u hypp på å ta et bad eller?"
Goldie: -"NEI!"
Bajas: -"Jo'a, du blir med selveste prince charming på en svømmetur vel, søta? "
Goldie: -"Hvis du ikke gir deg nå, så skal jeg faen meg rive av deg halen, din lille tulling. Prince charming du lissom. Prince annoying, tenker jeg vi sier! Har deg vekk NÅ, eller så roper jeg på Luca. Be afraid, be very afraid!"
Bajas: -"Okei, jeg skal gå :/ Men bare så du vet det, princess; I'll be back :)" *blunkblunk*

1 kommentar:

  1. Goldie, bare så du vet det: jeg Fredrik blir sjalu når du flørter med yngre gutter. Er du klar over hvor stor Bajas kommer til å bli eller? Bare fordi jeg er borte et par dager, så må du liksom løpe rundt på Jomfruland og sjekke opp de unge gutta,,,, Jeg er skikkelig deppa jeg nå. Vet ikke om jeg gidder å gå tur sammen med deg imorgen heller. Et lite hint, det bor ei sprek lita tispe rett oppe i bakken her, Maja, trenger jeg å si noe mer????
    Din (forhenværende kjæreste) Fredrik

    SvarSlett